Продуктите на Innovatis са за професионална употреба във фризьорски салони. Испанската компания има официален вносител у нас от 2015 година и нашата задача беше да подсилим присъствието на марката в социалните мрежи.
Заложихме на Фейсбук заради възможността да комбинираме текстове и снимки и лесната комуникация с потребителите.
Предизвикателството беше да създадем интерес към нова за нашия пазар марка, в сегмент със силна конкуренция, при това само за професионална употреба и само с онлайн активности.
Изготвихме стратегия на съдържанието и само за 4 месеца увеличихме последователите на страница близо 3 пъти. Предложихме на потребителите решения за най-честите проблеми с косата, които жените срещат. Разказахме за всички предимства на терапиите и с много ефектни снимки “преди и след” успяхме да ги убедим в истинските качества на продуктите.
Паралелно с това създадохме кампании, специално насочени към фризьорските салони и бизнес-решението, което INNOVATIS им предлага за привличане на повече клиенти.
Новите фризьорски салони, с които компанията вече работи са 4, а новият търговски представител на фирмата за Източна България сам писа лично съобщение, че се интересува от марката и възможностите за работа.
Ние сме Scribum и дадохме дума на INNOVATIS.